Vlastní značka textilu? Je to jednodušší, než si myslíte
Chtěli byste vytvořit vlastní značku textilu? V dnešní době je celý proces velmi jednoduchý a vlastní kolekci oblečení můžete dokonce vytvořit z pohodlí domova. Je jen na vás, jestli zvolíte kousky šité na míru, nebo si vyberete z obrovské nabídky textilu k potisku, který poté dozdobíte vlastními originálními návrhy. Jak tedy na to a jak zařídit, aby lidé vaše oblečení kupovali?
Jak udělat vlastní kolekci oblečení
Máte hlavu plnou nápadů, ale nevíte, jak je zrealizovat? Nezoufejte, je to snazší, než se zdá. V první řadě si ujasněte, jestli chcete vyrábět kousky šité na míru, nebo vám pro začátek postačí pouze vlastní design, který přenesete na už ušité oblečení. V prvním případě je tím nejdůležitějším úkolem najít kvalitní švadlenu a máte z půlky vyhráno.
Pokud vás více zaujala druhá možnost, jako ideální první krok se jeví potisk triček. Na internetu si vyberte kvalitní trika určená k potisku a navrhněte si jejich design. Využít můžete vlastní kresby nebo bezpočet placených i neplacených grafických programů, přičemž řada z nich je určena pro začátečníky. Dalším krokem je tiskárna na textil. Pokud chcete, aby lidé byli s vašimi tričky opravdu spokojeni, vyberte takovou tiskárnu, která trika opatří kvalitním potiskem odolným proti opotřebení.
Začněte prodávat
Je to tady – dorazila vám první zásilka s vašimi originálními módními kousky. Jak je ale prodat? V dnešní době je nejjistější držet se internetového prostředí, a zde se nabízí dvě možnosti.
Založte si vlastní e-shop
Ani založení e-shopu se bát nemusíte. Využít lze některou z platforem, která vás založením vlastního internetového obchodu provede krok za krokem a ani vás nijak finanční nezruinuje – e-shop si lze pronajmout i za pár stovek měsíčně. Patříte-li mezi technické typy, určitě si e-shop zvládnete vybudovat sami například pomocí WordPressu a platit v tomto případě budete pouze pronájem domény a webhostingu. Náklady tak klesnou na úplné minimum.
Prodávejte přes sociální sítě
V současnosti je moderní prodávat i přes sociální sítě. Stačí si jen vytvořit stránku na Facebooku či Instagramu a můžete se do prodeje pustit. Tento způsob prodeje je však méně přehledný, než prodej přes e-shop a přidělá vám práci s administrativou. Doporučujeme proto sociální sítě využít spíše jako marketingový nástroj.
Chcete si i vy splnit sen o vlastní značce textilu? Směle do toho. Tipy, jak si založit vlastní značku, už znáte, tak se je nebojte přenést do praxe a zazářit s první vlastní módní kolekcí.