Zboží 

10 tipů pro přípravu zdravějšího jídla

Chcete zhubnout přebytečné kilogramy, posílit svůj organismus a na jídle si opravdu pochutnat? Naučte se připravovat zdravější jídlo rychle a jednoduše. Inspirujte se radami, které vám pomohou k dokonalému vzhledu a vaší vysněné postavě.

1) Vyzkoušejte alespoň měsíc vařit bez tuku. Vynechejte sádlo, máslo i olej. Možná si myslíte, že je to obtížné, ale profesionálové vaří například v páře za použití konvektomatu, který vám pomůže připravit zdravější a chutnější pokrmy.

2) Vyhněte se cukru. Zamyslete se nad tím, jestli musíte pít kávu s cukrem, jestli je nutné, abyste se večer přejídali ovocem nebo dokonce čokoládou. Zkuste dodržet měsíc bez cukru, o kterém se říká, že má podobné účinky jako droga a zbavte se této nezdravé závislosti.

3) Při přípravě nealko nápojů použijte profesionální sodovač a nemusíte kupovat nezdravé a sladké limonády. Přidejte si do připraveného nápoje pár lístků máty, plátky citronu nebo pomeranče a dodržujte pitný režim.

4) Pokud chcete zahušťovat své jídlo, tak se vyhněte mouce a také tučné smetaně. Smetanu můžete nahradit obyčejným, ale dokonce i kozím mlékem. Vyzkoušet můžete méně procentní zakysanou smetanu.

5) Přidejte do svého jídelníčku víc libového masa. Volte například kuřecí nebo krůtí maso, které jednoduše a rychle připravíte v konvektomatu. Bez konvektomatu se neobejde žádná dobrá restaurace a je velkým ulehčením pro profesionální šéfkuchaře.

6) Zařaďte do jídelníčku zeleninu. Pokud vás čerstvá zelenina nadýmá, tak ji můžete opět připravit v páře nebo dusit ve vodě. Pokud vám zelenina nedělá problém ani čerstvá, tak si připravte například zeleninový salát. Denně byste měli sníst alespoň 300 g zeleniny.

7) Pokud vaříte každý den, tak vyzkoušejte i nová a neobvyklá jídla. Naučte se něco z asijské kuchyně, která je lehká a dobře stravitelná. Nebojte se ani středomořské kuchyně a alespoň jednou, ideálně dvakrát týdně si připravte rybu.

8) Při přípravě pokrmů se vyhněte smažení. Ať už se jedná o smažený řízek, sýr nebo třeba obalovanou brokolici a květák. Smažené jídlo není zdravé, a pokud máte chuť na brokolici nebo květák, připravte si z nich raději zapečený nákyp.

9) Na otázku, zda do zdravého jídelníčku patří alkohol se odpovědi různí. Určitě byste neměli pít každý den, vyhýbat se tvrdému alkoholu a příliš často nepít ani pivo. Pořiďte si raději lednici na víno a k večeři nebo k obědu si můžete dát výjimečně sklenku kvalitního bílého nebo červeného vína.

10) Ke zdravějšímu vaření vám výrazně pomohou chytré spotřebiče, které vám urychlí přípravu pokrmů a zjednoduší vaření. Vařte jako profesionál s profesionálním konvektomatem, který je velkým pomocníkem i v těch nejlepších restauracích.

I-články Facebook Like
  • 4
    Shares

Related posts

Leave a Comment

8 − 7 =